Taisyklės

Elektroninės prekybos taisyklės

Paskutinis atnaujinimas: 2025-10-09

1. Bendrosios nuostatos

1.1.
Šios elektroninės prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas ir atsakomybę, perkant prekes internetinėje parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas:
Vardas, pavardė: Olena Bondaruk
Individualios veiklos pažyma Nr.: 1163727

El. pašto adresai:
info@vilena.lt
bondarukelena87@ukr.net

Mob. nr.: +370 683 06753
1.3.
Pirkėjas turi teisę pirkti prekes pagal šias Taisykles, jeigu yra ne jaunesnis kaip 18 metų arba turi tėvų/globėjų sutikimą.
1.4.
Pirkdamas Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir su jomis sutinka.

2. Prekių užsakymas

2.1. Pirkėjas gali užsisakyti prekes šiais būdais:
  • Internetinėje parduotuvėje pridedant prekes į krepšelį ir užpildant užsakymo formą
  • Telefonu
  • El. paštu
2.2.
Užsakymas laikomas patvirtintu, kai Pirkėjas gauna užsakymo patvirtinimo laišką el. paštu.
2.3. Pardavėjas pasilieka teisę atšaukti užsakymą, jei:
  • Prekės nėra sandėlyje
  • Nurodyti neteisingi Pirkėjo kontaktiniai duomenys
  • Pirkėjas laiku nesumoka už prekes

3. Prekių kainos ir apmokėjimas

3.1.
Visos prekių kainos nurodytos eurais (EUR) su PVM.
3.2. Galimi apmokėjimo būdai:
  • Paysera mokėjimo sistema
  • PayPal mokėjimo sistema
3.3.
Apmokėjimas turi būti atliktas per 3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo.
3.4.
Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių kainas, tačiau tai neturi įtakos jau patvirtintiems užsakymams.

4. Prekių pristatymas

4.1.
Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu Lietuvoje ir (arba) užsienyje.
4.2. Pristatymo būdai:
  • Kurjerio tarnyba
  • Paštomatai
4.3. Pristatymo terminai:
  • Lietuvoje: 1-3 darbo dienos
  • Užsienyje: 5-14 darbo dienų
4.4. Pristatymo išlaidos:
  • Nemokamas pristatymas užsakymams nuo 50 EUR (Lietuvoje)
  • Standartinis pristatymas: nuo 4.99 EUR
4.5.
Pristatymo terminai pradedami skaičiuoti nuo apmokėjimo gavimo dienos.
4.6.
Prekes priimti gali Pirkėjas arba jo įgaliotas asmuo.

5. Prekių kokybė ir garantija

5.1.
Pardavėjas suteikia 24 mėnesių garantiją gamykliniam brokui (netaikoma mechaniniams pažeidimams ar dėvėjimuisi).
5.2. Garantija negalioja:
  • Natūraliam papuošalų dėvėjimuisi
  • Mechaniniams pažeidimams
  • Netinkamai naudojant ar prižiūrint
  • Jei dirbinys buvo remontuotas ne Pardavėjo
5.3.
Pirkėjas privalo patikrinti prekę pristatymo metu. Pastebėjus defektus, apie tai nedelsiant informuoti Pardavėją.

6. Grąžinimo ir keitimo sąlygos

6.1. Atsisakymo teisė (14 dienų):
Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo prekės gavimo dienos, nenurodydamas priežasties.
6.2. Norint pasinaudoti atsisakymo teise, Pirkėjas turi:
  • Raštu (el. paštu) informuoti Pardavėją
  • Grąžinti prekę per 14 dienų nuo atsisakymo pranešimo
6.3. Grąžinama prekė turi būti:
  • Nenaudota, nepažeista
  • Originalioje pakuotėje
  • Su visais dokumentais ir priedais
6.4. Prekės, kurios negali būti grąžinamos:
  • Personalizuoti / pagal individualų užsakymą pagaminti papuošalai
  • Auskarai (dėl higienos priežasčių)
  • Prekės, kurių pakuotė buvo atplėšta (jei taikoma)
6.5.
Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo grąžinamos prekės gavimo tuo pačiu būdu, kuriuo buvo apmokėta.
6.6.
Grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus, kai prekė yra su defektais.

7. Prekių keitimas

7.1. Prekes galima keisti į kitą dydį ar modelį per 14 dienų nuo gavimo, jei:
  • Prekė nenaudota ir nepažeista
  • Išsaugota originali pakuotė
  • Yra pirkimo dokumentai
7.2.
Keitimo išlaidas (pristatymas) padengia Pirkėjas.

8. Atsakomybė

8.1.
Pirkėjas atsako už teisingų duomenų užsakyme pateikimą.
8.2.
Pardavėjas neatsako už vėlavimą pristatyti prekes, jei tai įvyko dėl Pirkėjo kaltės ar nenugalimos jėgos aplinkybių.
8.3.
Pardavėjas neatsako už prekių pristatymo vėlavimą dėl kurjerių tarnybos kaltės.

9. Asmens duomenų apsauga

9.1.
Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi vadovaujantis Asmens duomenų apsaugos politika ir BDAR reikalavimais.
9.2.
Pirkėjo duomenys naudojami tik užsakymo įvykdymui ir negali būti perduodami tretiesiems asmenims, išskyrus pristatymo tarnybas.

10. Ginčų sprendimas

10.1.
Visi nesutarimai sprendžiami derybų keliu.
10.2.
Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
10.3.
Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymą EGS platformoje (ec.europa.eu).

11. Baigiamosios nuostatos

11.1.
Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
11.2.
Pardavėjas pasilieka teisę keisti Taisykles. Pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo internetinėje parduotuvėje dienos.
11.3.
Visi patvirtinti užsakymai vykdomi pagal užsakymo patvirtinimo metu galiojančias Taisykles.

Sekite mus socialiniuose tinkluose

Susisiekite telefonu:

Kontaktiniai numeriai

Susisiekite paštu

Elektroniai paštai

Darbo valandos